Kur kreiptis?

Jeigu sugadinote ar praradote Vilniečio kortelę, visada galite susigrąžinti kortelėje buvusius bilietus ir (arba) pinigus ir gauti naują kortelę už nustatytą mokestį Susisiekimo paslaugos Klientų aptarnavimo centruose.

Naujos kortelės išdavimo, aktyvinimo su buvusiais joje įsigytais bilietais ir (arba) pinigais ir senosios kortelės blokavimo vienkartinis mokestis yra 1,50 Eur (5,18 Lt).

Nauja kortelė bus atnaujinta, jei turėsite buvusios kortelės naudojimo aprašą, kuriame nurodytas Jūsų Vilniečio kortelės identifikavimo numeris, esantis prie brūkšninio kodo. Su savimi turėkite dokumentą, įrodantį Jūsų tapatybę.

Iškilus klausimų dėl Vilniečio kortelės galite kreiptis šiais adresais arba užpildykite kontaktinę formą:

Savivaldybės įmonė
„Susisiekimo paslaugos“

Klientų aptarnavimo centras
(Vinco Kudirkos a.)
Gedimino pr. 9A, Vilnius Žemėlapis
Tel. +370 5 210 7050
mailto:info@vilniustransport.lt


Darbo laikas:

  • I–V 7.00–20.00
  • VI 9.30–18.00
Klientų aptarnavimo centras
(Geležinkelio stotis, centrinis įejimas)
Geležinkelio g. 16, Vilnius  Žemėlapis
Tel. +370 5 210 7050
mailto:info@vilniustransport.lt

Darbo laikas:
  • I-V 6:00 20:00
  • VI 9:30 –18:00